Benefity WebJET DMS
Prispôsobí sa vašim potrebám
WebJET DMS je flexibilné riešenie, od ktorého dostanete presne to, čo si vypýtate. Prispôsobíme vám ho na mieru od rozloženia cez procesy až po jednotlivé funkcionality a formuláre.
Flexibilný prístup k dokumentom pre hladké procesy
Potrebovali ste ku práci akurát ten jeden dokument, ktorý ostal v pracovnom počítači v kancelárii? Práve s tým vám pomôže online prístup ku všetkým dokumentom. Kedykoľvek a kdekoľvek si vyhľadáte, čo potrebujete a pracovné procesy tak nič nebrzdí. Nemusíte myslieť ani na ukladanie dokumentu. Každý dokument sa zálohuje automaticky, aby ste oň neprišli ani v prípade vypnutia počítača.
Ľahko ho zladíte s firemnou identitou
Je len na vás, aké užívateľské rozhranie si zvolíte. Vyberte si farby a logo a budujte firemnú identitu. Spoločne s ďalšími produktmi rodiny WebJET vám pomôže vytvoriť firemné prostredie podľa vašich predstáv.
Spoľahlivý dokument manažment systém
Systém na manažment dokumentov si môžete zakúpiť samostatne alebo ako súčasť intranetového riešenia produktovej rodiny WebJET. Ten vám okrem zefektívnenia správy dokumentov pomôže aj s manažmentom dochádzky, personálu, ale aj vzdelávaním zamestnancov ďalšími oblasťami vášho podnikania.
Dokumenty online, rýchlo a bezpečne
WebJET DMS sa prispôsobí vám, a nie vy jemu. Vymeňte zdĺhavé hľadanie v šanónoch a priečinkoch za praktické elektronické dokumenty na jednom mieste. Šetrite čas a využívajte ho efektívnejšie.
- zlepšite pracovný workflow
- získajte okamžitý prístup k dokumentom z rôznych miest, pobočiek alebo regiónov
- pracujte z mobilu alebo tabletu
- spoľahnite sa na bezpečnosť
- schvaľujte výdavky zamestnancov a ďalšie interné dokumenty
Všetko ku služobnej ceste pod jednou strechou
Pracuje váš tím často zo zahraničia, zúčastňuje sa často školení alebo služobných ciest? Cestovné príkazy na preplatenie nákladov vybavíte pár klikmi. Vytvárajte, schvaľujte a udržiavajte si prehľad o každom cestovnom príkaze vo vašej firme. V prípade potreby si viete príkazy exportovať do excelovskej tabuľky.
Komplexný prehľad o výdavkoch zamestnancov
Mať všetky výdavky pokope uvíta každý účtovník či účtovníčka. Vo WebJET DMS zamestnanci ľahko vytvoria žiadosť o preplatenie výdavkov a vy im ju viete obratom schváliť. Nákup odbornej literatúry, parkovné alebo výdavky počas služobnej cesty? Pridávajte, prezerajte a držte si poriadok.
Rýchle vybavenie interných objednávok
Či už objednávate tovar pre firmu, celé oddelenie alebo pre seba, zariadite to jednoducho online. V časti interných objednávok stačí zadať predmet objednávky a počkať na elektrické schválenie. Objednávku môžete tiež zaúčtovať, pridať číslo jej faktúry alebo ju editovať. Všetko sa k vám dostane načas.